poate astăzi …

poate astăzi ...

mă întreb poate astăzi
să îți scriu dorul pe coala gândurilor
ca să mă citești dintr-o răsuflare
topind toate amurgurile reci
să scuturi din sprânceana nopții
un basm al nostru
și să musti din buzele subțiri
în secunda încolțita în sita veșniciilor
ridicând toate curcubeiele
peste patul meu
atunci timpul își va pune oglinda
în lacrima cometei
iar noi ne vom măcina
ca doua pulbere de nisip unul în altul
ștergând linia irealului cu sfârcurile transpirate

șoapte neterminate
inimile își beau senzațiile din oceanul pasiunii
când mă pătrunzi
risipindu-ne printre cascadele simțirilor

absolutul
scutură stelele

gemetele
sparg vadurile erecțiilor
zborul
sărută infinitul
și
mă trezesc cu buzele tale
lângă ureche

ești aici iubire…

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

