Jucându-mă cu mintea ta!

Jucându-mă cu mintea ta!

Ne-am întâlnit în mulțime fără să știm, inimile noastre s-au cunoscut pe o prispă de cuvânt și au stat să-și bea poveștile pe betonul visurilor până aroma salcâmilor le îmbată într-o taină de vară. Eu căutam totul într-o metaforă a iubirii, tu îmi păreai o dilema ce aprindea un zâmbet pe colțul gurii..
Ușa gândurilor s-a deschis şi a început să mă roadă o poftă de joacă, ispita de-a pescui o scânteie din ochii tainici, ca acea zi pictată în mijlocul Hârtopului, când ochii tăi cuprindeau totul lunecând setoși pe pulpa dezvelită.
Setea de a mă încalci în joc, așa cum de după perdeaua dimineții o fantomă ghiduşă își lasă degetul erect pe trupul înfiorat.
Poate așa te voi motiva să scuturi cearșafurile căutând acel vis pierdut pe la colțul patului, să dechizi brațele timpului descoperind secretul în care două lumi stau gură la gură savurând o vorba dulce.
Nu sari gardul planetelor doar să-ți uzi buzele sece, s-ar dovedi , că sunt într-un alt etaj al minții dintr-o ramă a unei femei necunoscute… caută-mă prin toate colțurile psihicului ca o prescripție a medicului când te îmbolnăvești de o șoaptă după ureche.
Caută-mă prin coridoarele creierului..
Răscolește cotloanele dorințelor, aprinde una pentru mine, scrie-mi varianta ta într-o operă a iubirii din trei acte, cu buzele lunecoase… ca o pedeapsă a destinului ce a vărsat paharul dorințelor pe foaia scrierilor noastre, îmbolnăvindu-ne de noi.

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

