urmează-mă…

urmează-mă...

Ridică-te și urmează-mi încrezut pașii
zâmbetul e prima treaptă
cu o adiere lînă pe aripa muzicii
la cotitura o îmbrățișare din stropul pasiunii
cînd mânile sau unit
energia umple piepturile înfierbîntate
îndreptînd umerii frumoși
să mă privești în ochi adînc
cu o respirație plină de grație
ești tu cu mine
sub picioare se prăbușește vechea cortină
îmbrățișați sub o secundă
în umbra timpului năvalnic
trupurile renasc lumina ce izvorăște
din flăcările lăuntrice
un râu cu ape puternice
buzele tremură
piepturile prinse în mijloc de furtuni
coapsele cuprinse în farmec sublim
condu-mă cu brațul dominant
mușchii dirijați sub scânteia ce ne avîntă
în slava din senin
muzica înaltă
scări de lumini spre infinit
umerii se îndoaie în ritm de melancolii
cînd iarăși se unesc sub lacrimi de stele zglobii
tu și eu sus
norii aștern scena în culori de curcubeu
condu-mă sub streașină de luna
rotește-mă
până mă topesc pe grumaz de univers
inima vibrează ritmul,piept la piept
ca doi stropi ce se unesc
în oglindirea lacrimilor de aștri
uniți înflorim sub ramura melodiei
petale cu parfum seducător
scări sunt planetele ce se pierd în rotire
dungi de sclipiri mângâie cărarea
foc în unire scântei dezlipesc
nuanțe de dorințe aprinse pe prag ce tânjesc
ocean de fiori stăpînesc
tremuri…
cînd buzele sunt atît de aproape
ochii în priviri de dor înnebunesc
firele înălțătoare de scara dânsului
macină orice zid spre dăruire
jar de poftă ne împletesc
două valuri ce spre o țintă se gonesc
înecați în nemărginire
momeală tu și eu

un pas înainte de-al meu sprijinit
îți simt răsuflarea în șuvițe pe gît
rotire din coapse sub brațul flămând
eu sînt orizont cu forță mă-ntind
mă prinzi de mijloc cu aerul greu
mânile modelează coapsele
în cercuri de melodii
se îndoaie trupurile că mlădițele în raze
ne lipim în poftă și în sete
mijlocul arde chemat de al tău
ochii îngheată talazul simțirii
sânul tresaltă sub struna cea vie
izvorul de foc numai seacă
înaltă … ridică … cutremură noaptea
două trupuri în rotiri se topesc
două scântei în flame rodesc
sublim și aprins un dans de noi doi
grație,pasiune ce curge șuvoi
astăzi pe scena de cer
mesajul mișcărilor
sub zări de smarald
cînd două inimi universul străbat

doar tu și eu!
momeală sunt eu
tu
urmează-mă…

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

