aș vrea…

aș vrea...

Hoinăresc pe țărmul ochilor tăi ca să zgudui îndrăzneață nisipul simțirilor,chiar și în visuri mă întind să ating catargul atât de dorit.Plutesc spre ținta furtunei în brațele blînde, doar că să simt sărutul ce îmi va cutremura universul când stelele-mi vor cădea pradă mângâierilor flămânde să te rog… strânge-mă aproape de focul inimii până când ritmul iubirii va cuprinde orizontul, simte gustul lacrimilor de fericire pe buzele uscate de arșița dorului. Doresc să te inund cu valurile tremurânde și să mă prăbușesc de pieptul îndrăgit. Cînd se va crăpa de zi, aș vrea ultima stea pe cer să fiu eu și să mă sting pe grumazul obosit.

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

