tu și eu

Imagine

suntem într-o luptă de vorbe și scuze
eu învăluită în culoarea dulce a romanței
tu înflăcărat de focul pasiunii
eu cred în dragoste adevărată
tu spui sunt vorbe deșarte
îți par prea sunătoare,neadevărate
eu le spun din inimă
tu ceia ce simți din dorință
încerci să fii rece
și fără să știi mă aprinzi
te ascunzi după o barieră de neadevăr
dar mai mult mă atragi
pari fără nici o poftă
însă adâncești setea
când ne unim
fulgeră cerul sub tunete asurzitoare
se sparge tăcerea prin dulcile șoapte
sărutul îmbracă o haină de mir
mă dărâmi și mă rezidești din colț de călcâi
și din nou mă aprinzi
când conștiința ți-e minată de poftă
izbucnesc cuvintele în vulcan de adevăr
și ești dulce, romantic, plin de iubire
pasionat dăruitor
prăbușit sub muntele plăcerii
numai contează nici o părere
ești slab și puternic
stăpîn și totodată rob
prins în mreaja de amor
zîmbesc și nu îmi păsa acum ce gândești
sub rodul meu te las să visezi
să iubești.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la tu și eu

  1. dumitruichim zice:

    dă-mi adresa de email
    sugestie
    în loc de – dinou – poate fi din ou (?) sau din nou
    vreau sa te ajut pentru ca scrii cu patos

  2. elena zice:

    multumesc am corectat .

Lasă un răspuns

