Mă pictez nud

 

 Imagine

 

Mă pictez nud 
așa cum mă cuprind ochii tăi 
înflorind griful creionului 
într-o trăire vie 
așa cum aș desena cu buzele tale 
presând curbele trupului 
cum mă vezi 
gura ta în gura mea 
gâtul subțire înfiorat de degetul erect 
umerii ce se deshid cu parfumul spre tine 
accentuez cu presiune sânii pârguiți 
coapsele transpirate
visez vârful limbii într-o apăsare 
coborând de pe pulpe spre gleznă 
înconjurând 
încercuind printr-o atingere
așa cum buzele se pleacă 
la o gură de intimitate 
spre streașina izvorului.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

