o dragoste fără cuvinte.

o  dragoste fără   cuvinte.

Cerul săruta pământul prin stropii mărunți, o atingere senzuală, închid ochii și mă las condusă de fiorul lăuntric, sunetul ploii pe frunzele copacilor sună incitant, trupul e cuprins de un simțământ straniu. Tu ești acolo în mijlocul insulei, adorându-ți libertatea, trăind frumusețea naturii într-o clipă cu sine, florile dansează sub șopotul picăturilor grele, e melodia ploii ce mă îndeamnă să mă avânt în brațele acestui moment magic, izolându-mă de tot. Te cuprind cu ochii și beau din tine ca dintr-un vin ademenitor,  înghit goliciunea ce orbește, e Edenul tău, intimitatea ce provoacă ispita, liliile se legăna zub stropii jucăuși înalțând un refren al dragostei, m-ai zărit… o clipă ne-a încătușat pe sulița unei priviri întru-n acord irezistibil. Mă dezbraci cu ochii până rămânem în haina creației mângâiați de lacrima cerului  într-o îmbrățișare a regăsirii…
Degetul tău lunecă pe obrazul spălat de ploaie, șovăiești când buzele se deschid, înfruptându-te din fraga lor ca un răpitor de amor, sunete înadușite înfloresc dinlăuntru, sub mișcarea palmelor ce dezgheață umerii, clocotește sângele la jocul limbii ce își face asaltul în gură, goliciunea trupurilor noastre stârnește furtuna simțurilor, guști pielea întru-n dans senzual…parfumul emanat   din unirea trupurilor ancorează timpul . Tăcerea se sparge de răsuflările îndesate, muști din sâmburele sânilor lipindu-mă de tine în dorința să paztrez fiorul răstignit de mijlocul tău. Plouă… curge timpul peste noi întru-n curcubeu de trăiri. Ființa mi-e sculptată de buzele nesăturate, între vibrații ce ne conectează pe unda infinitului, sub degetele slabe rămâne sigilată pielea într-un semn al iubirii .
Dacă ar fi să mă plec și să cerșesc arderea simțurilor pe altarul tău.. nu zăbovești, mă citești prin drumul dezmierdărilor, ce îmi tăie respirația, mă pătrunzi.. sângele-mi pulsează, buzele-mi tremură , degetele se încleaștă de mijloc, într-un suspans de trăiri… Plouă învelindu-ne într-o lume de senzații, o presimțire că fluturii își iau zborul din jurul coapselor dintr-un rug de simțiri.. Plouă …înecându-ne în clipa delirului, scuturând trupurile în așternutul dragostei .. Plouă.. adâncurile îmi sunt pătrunse înflorindu-mă la fiecare pulsare, ne gustăm, ne atingem, pierduți în transa plăcerii iar ploaia ne ascunde sub lacrima ei…
Înmugurește forța dragostei sub pieptul transpirat, o inălțare și o prăbușire, subjugându-ne într-o singură simțire, ruinând bariere de emoții, între sărutări necontrolate, trupurile noastre se zbat la fiecare vibrație… mii de poduri se prăbușesc când zborul rupe ultima respirație, atomii explodează .. Plouă cu stele albastre răsfățându-ne prin sărutări scurte, intram în necunoaștere…
La orizont se macină secunda în palma zilei… noi .. am trăit o dragoste fără cuvinte…

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la o dragoste fără cuvinte.

  1. elena zice:

    Va multumesc de apreciere si popas!!

  2. dumitruichim zice:

    la a doua lectură e și mai frumoasă! Penița de aur!

  3. elena zice:

    ma incanta acest popas,multumesc!!

Lasă un răspuns

