o întrebare în prag de toamnă..

o întrebare în prag de toamnă..

Mă întreb..
ești curios să descoperi cât de blândă e toamna în această dimineață
știi acel gând ..
poate astăzi buzele mele ar avea aroma de gutuie
iar jocul dragostei ar fi mai dulce decât mustul
și dacă nu înțelegi scânteia sălbatică din ochi
nu ai avea ocazia să simți greutatea sânilor ca merele coapte
decât .. până îți scuturi haina de îngrijorările realității
și ești pregătit să te arunci cu mine sub arborele netimpului
ca în finall să guști din dulceața buzelor și să mă iubești cu-înflăcărare
până îmi va cădea ultima frunză..
cu o atingere ușoară de buze pe drumul de pe gât
uite așa o întrebare în prag de toamnă…
ești pregătit să te alinți din roadele trupului meu ?

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la o întrebare în prag de toamnă..

  1. Theodora zice:

    Mereu îndrăgostită!

  2. elena zice:

    cam asa, multumesc mult de popasTheodora!!

  3. elena zice:

    Ma bucur ca va place,multumesc!!

Lasă un răspuns

