eu știu ai să vii..

Astăzi amurgul încă își mai joacă culorile pe fruntea cerului…
Iar eu cu pașii obosiți mai rătăcesc căutând meleagul unde chipul tău va apărea la geamul timpului strigându-mă pe nume…
Tu știi scumpule !! țărmul unde îți mai aud vocea lângă ureche, iar zâmbetul tău va stăpâni furtuna gândurilor îndoielnice
caut la fiecare întrebare răspunsuri… prin praful amintirilor o speranță..
Oare au mai rămas urmele pașilor tăi adâncite prin nisipul veșniciei..
poate mai sănt cuvinte semănate printre umbrele galaxiilor, după care secet să îmi ung sufletul
duc dorul la poveștile care ne infloreeau în palme
și plâng după mângâierile ce-mi îndulcea buzele sărate,
din câte șoapte de iubire mi-ai reaprinde scânteia din ochi
și la care atingere ai dezgheța trupul meu amorțit ..
când vei aprinde torța din ochii realității și să-mi dăruiești un sens
să scuturi scrumul așteptărilor învăluindu-mă într-o realizare
pune pe altar dorință și spune-mi câte picături de speranță aprinde o iubire..
Tăcerea născută între universurile noastre sapă mistuitor dorul în sufletul meu
E greau să deslușesc lumina chemării când treptele se fărâmă sub ochii realității
Lupt cu orice gând ce îmi bate în poartă
Tu nu ai uitat acest țărm, știu ai să vii
Iubirea scrisă în inimile noastre cu penița divinității nu se șterge
eu știu ai să vii…

Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la eu știu ai să vii..

  1. dumitruichim zice:

    de la cântarea cântărilor demult nu am citit ceva atât de curat ca o chemare de izvor și atât de sfânt de parcă ar învăța copacii cum să înlotrească la prima iubire. sincere felicitări și mulțumesc
    pentru această livadă lirică

  2. elena zice:

    Va multumesc frumos!!

Lasă un răspuns

